Brunatne plamienia
#1
Hej Kochane, niewidzialam.gdzie wstawić wątek,ale może któraś z was miała podobny problem...tak więc zawsze pod koniec miesiączki miewam brunatne plamienia,uważałam to za normalna rzecz,że poprostu się czyszcze ale mówiąc to lekarzowi on się zastanawiał mad t długo...i ponoć tak być nie powinno...Ale jak to jak ja mam tak prawie cały czas... I co a to ze mogę mieć zapalenie endometrium, stąd też mogą być te ciągle infekcje pochwy ból przy sikaniu,itp...przypisany nam został metronidazol i [klabax] mam go zażywać przez 21 dni... Wszystko byłoby super gdyby nie to iż 13 stycznia mam.mieć pierwsze szczepienie limfocytami męża..
Koniec antybiotyku wypadałoby na 31 grudnia, a badania przed szczepieniami muszą być 2 tyg wcześniej są to badania na HIV, wirus wątroby kile, takie jak przy przełączaniu krwi... I niewiem Kurcze co robić czy to nienzafalszuje wyników? Czy jeść ten.antybiotyk? Wiem że muszę się.skonsultować z lekarzem ale niewiem czy tym.od szczepionek, czy moim ginkiem nie wiecie Kochane czy te leki mają jakiś wpływ?
Odpowiedz
#2
Kiki może skonsultuj to z jednym i drugim, być może będziesz mogła zrobić te badania kilka dni później. Na wynik nie czeka się długo
Odpowiedz
#3
Mozna siie co najwyzej spodziewac zmian w morfologii (w ukl. Bialokrwnkowym).
Nie praktykuje się takze szczepień co najmniej 2 tyg od zakonczenia antybiotykoterapii.
Odpowiedz
#4
No widzicie ja też tak myślałam jak Animatua... Ale on się zastanawiał i dał ten antybiotyk... Dziękuję za odpowiedź.. Muszę ców wykombinować..
Odpowiedz
#5
Kochane jeszcze jedno pytanko jak zrozumialybyscie takie słowa "w cyklu kończącym leczenie antybiotykiem Proszę przyjąć luteine 3 dni po największym sluzie przez 10 dni q potem kontrola progesteronu w 7 dniu cyklu...czy ja mam jeść ta luteine razem z tym antybiotykiem czy już w nowym cyklu po antybiotykoterapii...moja głowa spuchla...
Odpowiedz
#6
Kika, ja bym to zrozumiała tak, że w tym cyklu, w którym kończysz jeść antybiotyk masz sobie zapodać luteinę.
Odpowiedz
#7
Mnie się wydaje, że jak kończysz antybiotyk przed owulacją, to w tym samym cyklu bierzesz progesteron, a w następnym jest badanie. A jeśli kończysz po owulacji, to już nie zdążysz pewnie wziąć 10 tabletek. Ale skoro lekarz tak napisał, to pewnie było zaplanowane, że kończysz przed owulacją.
Odpowiedz
#8
Dziękuję Wam bardzo....tak jak piszecie o to chodzi...i antybiotyki swoją drogą szczepienia swoją...nic nie wpływa na badania...tak jak mówicie zapodam w tym następnym cyklu... Dziękuje.za odpowiedzi
Odpowiedz
#9
Tak sobie myślę, żebyś jeszcze dopytała, czy progesteron masz robić w 7dc, czy może w 7 dniu po największym śluzie (po owulacji), bo zazwyczaj robi się 7 dni po owulacji.
Odpowiedz
#10
Kochana 7 dni po największym sluzie...czyli tak jak piszesz 7 dni po owulce...

A brała może któraś metronidazol i [klabax] na te plamienia brunatne? Bo wiecie ja całe życie w przeświadczenie żyłam że ta plamienia brunatne to macica się oczyszcza po okresie... A tu jednak może być stan zapalny endometrium...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości