Szczepienia limfocytami
Witajcie dziewczyny..Prosze was o kolejna poradę,być może któraś z was szczepiła sie limfocytami meża przy 0 mlr..Kochane powiedzcie mi jestem z Krakowa ,lekarz wysłal mnie do Dr Sachy,ponoc on sie tym zajmuje ,ale rejestrujac sie dowiedziałam sie ze czeka on na zgode..cos o nowym labolatorium..i ze dopiero za 30 dni bedzie wiadomo czy szczepi czy nie...załamałam sie ..co bedzie jak nie bedzie juz szczepił?? podobno w Łodzi sa równiez szczepienia...jesli któras z was mialaby jakies informacje czy przechodziła przez to, to bardzo prosze o informacje, jestesmy z mezem jak takie dzieci we mgle...dziekuje za wszelka pomoc..Pozdrawiam
Odpowiedz
Kiki, w Łodzi szczepieniami zajmują się na pewno prof. Jacek Wilczyński, prof. Malinowski i prof. Tchórzewski.
O prof. Wilczyńskim mogę powiedzieć tyle, że robi szczegółowe badania i proponuje inne rozwiązania przed szczepieniami. O pozostałych prof. jedynie słyszałam lub czytałam - opinie różne, ale niepoparte własnym doświadczeniem, więc nie będę pisać na forum.
Namiary na każdego z tych lekarzy na pewno znajdziesz w Internecie, o Wilczyńskim mogę napisać więcej, np. na maila (mój powinien być widoczny w profilu). Pozdrawiam!
Odpowiedz
Kiki ja się szczepiłam u dr Sachy w 2011 roku i mrl z 0% wzrósł do 34% w ciąży miałam doszczepianie. Dr jest bardzo sympatyczny i chętnie odpowiada na pytania więc spokojnie wszystko Wam wyjaśni.  Teraz znajoma zakwalifikowała się do tej terapii i z tego co wiem to dr zmienia laboratorium i pod koniec października rusza ze szczepieniami. Terapia jest kontrowersyjna i nie ma zbyt dużej skuteczności ale u osób takich my z mężem to była ostatnia deska ratunku i to się powiodło więc nie martw się na zapas. Technicznie szczepienia wyglądają tak że rano pobiera się krew od męża a popołudniu w postaci kilku wkłuć dr szczepi. Nie jest to zbyt przyjemne i ręka później boli ale da się przeżyć.  Powodzenia i w razie pytań śmiało pisz.
Odpowiedz