Plamienia miedzy miesiączkami i w czasie wspolzycia
Hej dziewczyny mam pytanie.Jestem 8 miesiecy po porodzie @ jeszcze nie regularna ale ostatnio co 2 tygodnie jakies plamienia nie miesiaczka tylko plamienia.Noi w czasie wspolzycian takze.Czy ktoras z was mial podobna sytuacje.JRstem mocno prestraszona.Po porodzie bylam u lekarza i wszystko bylo dobrze a terz martwei sie ze  spac nie moge.Do lekarza sie musze wybrac ale z racji ze mmieszkam w niemczech musze poszukac polaka a troche to moze potrwac niestety.JEsli komus sie zdarzyla taka sytuacja to prossze napisac.Pozdrawiam.

Edycja / animatua 15-01-2015 21:50 / łączenie wątków
Odpowiedz
Kasiu, takie objawy mogą być przy dużej nadżerce i wtedy to trzeba leczyć, ale nie jestem lekarzem więc nie wiem
Odpowiedz
kasiu25

mysle ze warto isc do lekarza niz sie stresowac i czekac az samo przejdzie, ale ja bym poszla do lekarza pierwszego kontaktu bo jak sama mowisz szukanie lekarza polaka moze zajac troche czasu.
Nie wiem czy twoim problemem jest jezyk, ale moze moglalbyc poprosic kogos o tlumaczenie jesli wtym tkwi problem lub poprosic o tlumacza w przychodni. U mnie w wielkiej brytani jest taka mozliwosc, kiedys tez chcialam szukac lekarza polaka ale okazalo sie to niewykonalne. Czasami taki lekarz pierwszego kontaktu moze wiele pomoc lub wyslac do specjalisty,
powodzenia
Odpowiedz
Ja też bym poszła po prostu do lekarza. wiem, że plamienia między miesiączkami mogą być spowodowane również zawirowaniami w gospodarce hormonalnej. Ani nadżerka, ani hormony nie są czymś strasznym, ale lepiej po prostu zbadać o co chodzi i przywrócić normalny stan.
Życzę powodzenia!
Odpowiedz
Nie wiem czy był już taki temat, nie mogłam znaleźć, dlatego zakładam nowy.

Otóż jestem bardzo zaniepokojona, bo ciągle coś mi się przytrafia ;(