Co możemy zrobić przed kolejną ciążą?
#26
Heh dla mnie nie picie i nie palenie to rzecz oczywista, dlatego tego nie napisałam. Ogólnie nigdy nie paliłam, od alkoholu też stronię. Więc nawet nie pamiętałam, że takie coś istnieje Wink
Odpowiedz
#27
sama zadaję sobie to pytanie .. straciłam moje maleństwo w lutym w tym roku. Osobiście palę, bo się odstresowuję, ale od maja przestaję Smile dodatkowo usłyszałam od swojego endokrynologa że duże znaczenie ma to co jemy. Fast foody, słodycze, ciastka, słodkie napoje, soki to wszystko powinno iść w odstawkę i być zastąpione zdrowym jedzeniem. Zdrowym nie oznacza od razu że trzeba wariować, ale moja endo powiedziała mi że przy staraniu o dziecko kobieta powinna ograniczyć węglowodany i w ogole nie łączyć ich z białkami. Węglowodany powodują, że wokół jajników rośnie błona i to utrudnia owulację. Dodatkowo węglowodany spożywane w dużych ilościach powodują, że w organizmie kobiety dochodzi do wystąpienia większej ilości hormonów męskich i spadku żeńskich.

Ja np uwielbiam jabłka a nie powinno się go jeść więcej niż 1 dziennie. Wiadomo że kasze , ryże powinny być z maki z pełnego przemiału, wszelkie BIAŁE = złe. Cukier, mąka, sól.
Odpowiedz
#28
Ja tez Jagódkę straciłam w lutym. W maju bardzo się staraliśmy Smile ale niestety bez efektu. Bardzo mi smutno, nawet się poryczałam, ale cóż...starać się trzeba. Ja też łykam kwas foliowy już 5-ty miesiąc, plus magnez i witaminy co drugi dzień, żeby nie przesadzić, jak stwierdził mój gin. Dodatkowo mam kłopoty z tarczycą więc dodatkowe tabletki. Zrezygnowałam prawie z kawy - jedna filiżanka dziennie. Mój gin i endo twierdzą, że w ciążę najlepiej zachodzić \"spontanicznie\" - mam z tym duży problem. Co do posiłków, trudno zrezygnować z przyzwyczajeń, ale strać się trzeba. Za co odpowiedzialne jest Białko S, o którym piszecie?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości