Ciąża obumarła, Poronienie zatrzymane, Indukcja farmakologiczna - Poronienie w domu
czesc. dzisiaj dowiedziałam się, że moja Fasolinka nie żyje, to straszne ale komuś kto jest na tej stronie pewnie nie muszę tego tłumaczyć....
jestem w 8 tygodniu ciąży, lekarz adzi mi poczekać aż natura sama dokończy dzieła, boję się, czy któraś z Was miogłaby powiedzieć jak to może wyglądać i jak długo trzeba czekać?? [Usunięto OT]
Odpowiedz
dużo sił życzę, nie wiem jak to jest, bo ja miałam podane leki na rozwieranie szyjki w sziptalu i dość szybko zabieg, ale dziewczyny pewnie zaraz dopiszą.... dobrze trafiłaś, niestety jestem w pracy i ni emoge poszperać i podsuną Ci wpisów ale zobacz niżej, an pewno są

mówią, że naturalnie w tak wczesnej ciąży jest lepiej.... dla Ciebie

[Usunięto OT]
Odpowiedz
[Usunięto OT]
Przebieg poronienia bywa różny [Usunięto nieaktywny link] , ale zawsze towarzyszy mu silne krwawienie. Ja poroniłam trzeciego dnia od rozpoczęcia plamienia.
A jak się zacznie to masz przyjechać do szpitala czy będziesz ronić w domu? Jeśli w domu, to kiedy masz się zjawić na kontrolne usg i dokąd (gabinet czy szpital)? Jeśli masz jakiekolwiek pytania to nie wahaj się dzwonić do lekarza.

Czekanie na poronienie jest bardzo trudne. Wiem, że to zabrzmi nieludzko, ale wykorzytaj ten czas na pożegnanie z dzieckiem. Zastanów się czy checie je pochować, czy i jakie nadać mu imię.

Dużo, dużo sił.
Odpowiedz
onaaa jeśli jest krew w macicy to pewnie nastąpi to niedługo...nie da się na to przygotować, ale zastanówcie się czy chcecie zarejestrować dzieciątko i je pochować, bo macie do tego prawo. Oby na waszej drodze pojawili się sami dobrzy ludzie, choć o to trudno Sad
Odpowiedz
onaa, zabieg łyżeczkowania jest dość inwazyjny i we wczesnej ciąży nie zawsze konieczny. Dla organizmu lepiej go uniknąć.
A Ty krwawisz?

Jak można postawić tak różne diagnozy... :roll:
Odpowiedz
może faktycznie poczekam na poronienie, sama nie wiem co robic.
Odpowiedz