niska temperatura po owulacji
Hey dziewczyny,zrobiłam sobie testy owulacyjne i pokazały,że mam owulację niestety 1 dzień po nastąpił jednodniowy skok temperatury lecz potem znowu temperatura spadła i sześc kolejnych dni oscyluje na poziomie 36,40.Dlaczego nie mam fazy temperatur wysokich chociaż testy wykazały owulację,co to oznacza?
Odpowiedz
nie mam odpowiedzi dla Ciebie, Nadzieja, ale tylko mi sie wydawalo, ze testy owulacyjne, nie mowia, ze \'masz wlasnie owulacje\', tylko ze LH sie podwyzszylo i ze owulacja ma nastapic w ciagu 12-48 godzin? wiec moze jeszcze trzeba poczekac na kolejne podwyzszenie LH? ale ja jestem nowicjuszka w tych kwestiach, wiec moze ktos madrzejszy sie odezwie
Odpowiedz
Moim zdaniem ważniejsza jest tempka, jesli jest niska to nadal czekasz na owulacja. Ale jak juz temperatura skoczy tzn że jestes po owulacji. jeżeli się staracie to w momencie testów pozytywnych można zaczynać działaniaSmile, bo tak jak pisze Tysia w ciągu 48 godzin będzie owulacja.
Nadziejo rozpisz sobie bardzo dokładnie przynajmniej jeden cykl, ze wszystkim objawami, następny możesz działać wg. wskazówek z poprzedniego. Wtedy testy owulacyjne już nie są takie potrzebne. Temperatura 36,40 to jak najbardziej temp pierwszej fazy cyklu.

obserwacja cyklu krok po kroku: http://npr.pl//index.php/content/view/29/43/
i jeszcze bardzo ciekawe forum 28dni: http://28dni.pl/ i analiza wykresu http://28dni.pl/pomoc/analiza_wykresu
Odpowiedz
no tak tylko u Nadziei jakby ta owulacja nie nastapila w ciagu 48 godzin skoro 6 dni niskich temperatur, wiec pytanie - czy LH moze podjechac pare razy, i dac pozytywny test, mimo, ze to zmyla?
Odpowiedz
Test sam z siebie raczej nie pokaże czegoś czego nie ma. Moje testy z kolei nie pokazują LH kiedy faktycznie mam owulację. Więc kiedy cos pokazują to coś jest na rzeczy.
Nadziejo myślę że poprzednie cykle, ich długośc itd. są ważną informacją.