[Wa-wa] Potrzebny stolik
#1
Dziewczyny,

na impreze w Parku Skaryszewskim potrzebny jest nam jakis stolik, na ktorym moglybysmy rozlozyc ulotki. Szukamy kogos, kto by taki stolik mogl dostarczyc (moze byc najzwyklejszy, ogrodowy, plastykowy) i po spotkaniu odebrac.

Albo moze ktos ma jakis inny pomysl?

Na spotkaniu bedziemy wypuszczac baloniki, bedzie mozna dostac materialy stowarzyszenia - ulotki, kalendarzyki na 2009 rok - oraz kupic kokardke-pin.
Przygotowalismy tez atrakcje dla dzieci - banki mydlane i ciastka.

Monika
Odpowiedz
#2
My moglibyśmy przywieść stolik. Tylko na którą musiałby być?
Odpowiedz
#3
Dzis sie znalazla dobra dusza, ktora powiedziala, ze stolikiem mamy sie nie martwic.

Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości