Antybiotyki po poronieniu
#1
Jak już pisałam miałam zabieg 25.10., jednak krwawiłam tylko jeden dzień i dopiero wczoraj zaczęło mi się ponownie. Niewielkie plamy krwi, starcza wkładka higieniczna, ale zaczęłam się niepokoić. Nie przepisano mi żadnych tabletek po zabiegu, a czytałam, że Wy wszystkie brałyście jakieś antybiotyki. Zmartwiło mnie to. Bardzo proszę o jakąś odpowiedz.
Odpowiedz
#2
ja nie brałam tabletek więc chyba nie są konieczne...ale miałam krwawienie 3 dni...nie umiem ci pomócSad
Odpowiedz
#3
Ja nie brałam żadnych antybiotyków, bo wszystko u mnie ok (profilaktycznie po zabiegu poszłam do dwóch lekarzy),chociaż jak na półtora tygodnia po zabiegu cały czas mi coś leci a brzuch mnie boli jak nie wiem co(pomaga trochę nospa forte).

Lekarze mówią,że jak nie ma problemu ze stanem zapalnym to się nie bierze na zapas antybiotyków.

Chyba każdy organizm znosi wszystko inaczej...

Najbardziej mnie boli serce!
Odpowiedz
#4
szczerze pisząc od razu po zabiegi dostałam antybiotym i przy wypisie receę do wykupienia w domu, ale wywaliłam puste opakowanie i nie mogę Ci nic doradzić, jak mineło już trochę czasu od zabiegu, to chyba nie ma sensu dopominać się o leki, Pozdrawiam i brdzo wspólczuję.
Odpowiedz
#5
Ja też nie brałam antybiotyków, więc myślę,że gdy nie ma stanu zapalnego to lekarze ich poprostu nie przepisują. Krwawiłam ok tyodnia, potem przez tydzień jeszcze plamiłam. Też miałam bóle brzucha, ale mi pomagała nospa. To już siedem tyg.od zabiegu i fizycznie wzystko wróciło do normy. Trochę gorzej z głową.

Pozdrawiam i ściskam Cię mocno.

Iza
Odpowiedz
#6
Przypuszczam że wciąż oczyszcza ci sie macica ( mówią że 2 tyg. to norma ) ale lepiej niech lekarz zrobi USG i spawdzi czy jest czysto . Pozdrawiam
Odpowiedz
#7
zdania lekarzy sa podzielone, w niektorych szpitalach antybiotyk dostaja wszystkie pacjentki, w niektorych tylko z tzw. grupy ryzyka



za pierwszym razem nie dostalam, za drugim trafilam do szpitala, gdzie wszyscy dostaja



Duzo sil,

Monika


Odpowiedz
#8
Ja nie doatalam od razu antybiotyku ale po 4 dnich od zabiegu doatalam bole brzucha i nerek,wtedy lekarz przepisal mi antybiotyk.
Odpowiedz
#9
Ja mialam sytuacje bardzo podobna do Ciebie, z tym, ze po wyjsciu ze szpitala dostalam antybiotyk. Przez pierwsze dni nie plamilam wcale lub niewiele, ale po 5 dniach krwawienie sie nasililo. Dzis mija 9 dzien od zabiegu i ani sladu plamienia. Żebys sie troche uspokoila, zadzwon lepiej do swojego lekarza lub skontaktuj sie z nim w inny sposob. Trzymaj sie.
Odpowiedz
#10
ja dostałam biseptol ale czuję ze to było na odwalenie się i żebym myślała ze ktos się troszczy!

mocno cię tulę i współczuję!
Odpowiedz
#11
ja też dostałam biseptol miałam go brać2 razy dzienie niewiem wogóle poco ale brałam dziś ide po odbiur badań tak się boje co wykarzą pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
#12
bardzo Wam wszystkim dziękuję za informacje i za wsparcie. Racja, że serce boli jak nic innego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości